Vil du være med og bygge videre på en sterk lokal merkevare, i Bodø eller Mosjøen? Vi søker etter to daglige ledere! Scroll for å bli bedre kjent med oss!

Bygger’n er en landsdekkende byggevarekjede med over 90 butikker, fra sør til nord. Vi leverer kvalitetsprodukter og faglig veiledning til både privat- og proffkunder, og bygger sterke relasjoner i lokalmiljøene vi er en del av.
Vi ser etter to daglige ledere, én i Bodø og én i Mosjøen. Vi trenger deg som vil videreutvikle våre etablerte butikker, som vil delta og være synlig i våre daglige aktiviteter, og som kan være en inspirerende og trygg leder for de ansatte.
I tillegg til et tett samarbeid med proffselgere og butikkmedarbeidere får du være med og forme butikkens retning, både strategisk og operativt. Du vil få frihet under ansvar og god støtte fra regionssjef.
Interessert, men ikke helt klar for å søke? Legg igjen epostadressen din her, så kontakter vi deg for en uforpliktende samtale! ☕
Som en del av E.A. Smith med hovedkontor i Trondheim er vi en trygg og solid arbeidsgiver, med tradisjoner tilbake til 1869. Hos oss møter du korte beslutningsveier, høy fagkompetanse og et nettverk av ledere og kolleger du kan lære av.

Så, er du klar for å lede, engasjere og utvikle Bygger'n videre sammen med oss?

Ikke nøl med å ta kontakt med oss, eller å søke! Bla videre så kommer du først til søknadsknapp for Bodø, deretter Mosjøen 👇

Bygger’n Bodø søker en strukturert, operativ og engasjert daglig leder. Hos oss blir du en del av et engasjert og kompetent team med én proffselger og fire byggevareselgere. Du blir den som bygger laget videre og setter retning i det daglige, samtidig som du selv er aktivt til stede for kollegaer og kunder.

Søk på stilling som daglig leder til Bygger'n i Bodø ⭐

Dine viktigste ansvarsområder

  • Overordnet ansvar for planlegging, drift og utvikling av avdelingen, som også innebærer budsjett-, salgs- og resultatansvar.
  • Personalansvar for 5 faste ansatte som bl.a. omfatter vaktlister, oppfølging, kulturbygging osv.
  • Utvikling av butikk; oppfølging av kampanjer, salgsaktiviteter og kundekontakt.
  • Være synlig og deltakende; bidra i butikk og på lager når det kreves.

Vi ser for oss at du

  • Har ledererfaring, og du trives med å være en operativ og tilgjengelig leder.
  • Har erfaring fra retail eller byggevare/byggebransjen.
  • Er praktisk anlagt og glad i å være «hands-on».
  • Liker kundekontakt, og har kunnskap om proffmarkedet.
  • Er markedsorientert, og har erfaring med budsjettering, økonomi og resultatansvar.
  • Trives med kundeoppfølging, salg og dialog.

Personlige egenskaper som verdsettes

  • Liker struktur, planlegging og god logistikk.
  • Du trives med å motivere og utvikle team.
  • Du har god forretningsforståelse.
  • Er god på kundeoppfølging og kundedialog.

Hos oss får du

  • En synlig og viktig lederrolle.
  • Trygg og forutsigbar jobb i en av landets ledende byggevarekjeder.
  • En hverdag med stor variasjon og lokal påvirkningskraft til å bygge videre på etablert butikk.
  • Bygge kultur og retning i samarbeid med regionssjef og flotte kollegaer.
  • Årlige ledersamlinger, som bruker å være en fin anledning til å knytte bånd med ledere fra hele landet.

Ikke nøl med å ta kontakt med Ramona eller Kjersti hvis du lurer på noe, og hjertelig velkommen som søker! 🤩

📍 Arbeidssted: Bodø
📅 Søknadsfrist: 3.september

Søk her

Bygger’n Mosjøen søker en initiativrik og strukturert daglig leder som trives i en operativ rolle. Hos oss blir du en del av et mindre, men tett sammensveiset team med èn proffselger og tre byggevareselgere. Vi ser etter en leder som ønsker å skape positiv kultur i butikken, bidra aktivt i salgsarbeid, og ha tett kontakt med både privat- og proffkunder.

Søk på stilling som daglig leder til Bygger'n i Mosjøen 🎉

Dine viktigste ansvarsområder
  • Overordnet ansvar for planlegging, drift og utvikling av avdelingen, som også innebærer budsjett-, salgs- og resultatansvar.
  • Personalansvar for 5 faste ansatte som bl.a. omfatter vaktlister, oppfølging, kulturbygging osv.
  • Utvikling av butikk; oppfølging av kampanjer, salgsaktiviteter og kundekontakt.
  • Være synlig og deltakende; bidra i butikk og på lager når det kreves.
Vi ser for oss at du
  • Har ledererfaring, og du trives med å være en operativ og tilgjengelig leder.
  • Har erfaring fra retail eller byggevare/byggebransjen.
  • Er praktisk anlagt og glad i å være «hands-on».
  • Er glad i kundekontakt, og har kunnskap om proffmarkedet.
  • Du er markedsorientert, og har erfaring med budsjettering, økonomi og resultatansvar.
  • Du trives med kundeoppfølging, salg og dialog.
Personlige egenskaper som verdsettes
  • Liker struktur, planlegging og god logistikk.
  • Du trives med å motivere og utvikle team.
  • Du har god forretningsforståelse.
  • Er god på kundeoppfølging og kundedialog.
Hos oss får du
  • En synlig og viktig lederrolle.
  • Trygg og forutsigbar jobb i en av landets ledende byggevarekjeder.
  • En hverdag med stor variasjon og lokal påvirkningskraft til å bygge videre på etablert butikk.
  • Bygge kultur og retning i samarbeid med regionssjef og flotte kollegaer.
  • Årlige ledersamlinger, som bruker å være en fin anledning til å knytte bånd med ledere fra hele landet.
Ikke nøl med å ta kontakt med Ramona eller Kjersti hvis du lurer på noe, og hjertelig velkommen som søker! 👋

📍 Arbeidssted: Mosjøen
📅 Søknadsfrist 3. september
Søk her

Vi bruker informasjonskapsler

HYR AS samarbeider med Frantz AS – et selskap som har utviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss og Frantz, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonsering relatert til rekrutteringsprosesser.

Klikk her for å lese mer om hvordan vi i samarbeid med Frantz behandler din data.